Sponsoren

donderdag 2 augustus 2012

Draai van de Kaai - 30 juli 2012

Er stonden 60 meiden aan het vertrek. We werden geneutraliseerd de wedstrijd in geleid.  Toen de auto het peloton de vrije loop gaf werd er direct lekker door gereden. Er was al gauw een ontsnapping van 2 rensters L. Brand en I. Slappendel. Er ontstond een achtervolgend peloton. Het peloton werd daardoor ook in twee stukken geslagen. Al gauw werden de andere rensters uit koers genomen en werd er stevig door gereden. Elke keer werden er meer rensters van de groep afgereden. Henriette zat nog een keer mee met een ontsnapping voor plek 3 in de wedstrijd maar werd weer gegrepen. Vervolgens ontstond er een achtervolgende groep van 6 rensters, niemand reageerde dus heb ik deze taak op me genomen. Toen we de laatste ronde ingingen begon het plots ineens heel hard te regenen. En dit op keitjes met 11 bochten! De sprint werd in gezet. En kaboem!! De een na de ander gleed weg. Er klapten verschillende rensters tegen de grond waaronder Henriette. Ik voelde de valpartij achter me langs gaan. Er werd over de witte lijnen gereden terwijl het spek en spek glad was. Vervolgens bolde iedereen over de finish zonder al te veel problemen gelukkig.
Zelf eindigde ik op een 12e plek. Daar was ikzelf niet helemaal tevreden over. Want de benen wilden vandaag totaal niet in de ronde!!!

Melanie


Geen opmerkingen:

Een reactie posten